“Menanti hari bahagia”

Finally gosh! Kahwin jugak kawan aku sorg ni. Aku kenal abg rizal dah lebih dari 2 tahun, bermula dengan berniaga bersama (abg rizal ni supplier surat khabar dulu..but in the same time dia adalah student mcm aku). Dari situ aku mula bekenalan. Dan seigt aku, mase umur aku menganjak ke 21 masa makan di Kg Baru, abg rizal ada hadiahkan aku perhiasan ayat Al-Quran yang sangat cantik dah sehingga kini tergantung di board aku ni.

walimatul-urus_page_1

Ada satu hari dia jemput aku ke Kg Baru untuk berbuka puasa sekali (Ramadhan lepas) tapi aku tak dpt pegi sbb hujan dan ada hal di tempat lain. Dia ajak jugak kawan2 aku yang lain. Rupa-rupanya mase tu abg rizal nak inform yang pasal majlis ni dan tentang di dah berpindah tempat kerja (sebelum ni di blue cube – skrg di MARA). Kiranya di kalangan kawan2 usahawan, aku agak terlewat pasal hajat dia nak menamatkan zaman bujangnya. Tapi, pasal kad di atas, aku adalah orang yang pertama mendapat kad jemputan di kalangan kawan (scan lagi gitu..huhuh), special delivery thru YM.

walimatul-urus_page_2

Baguslah kalau mcm tu abg rizal. Cepat2 kan bende yang baik dan aku di sini mengucapkan setinggi – tinggi tahniah di atas hasrat kau yang nak melangsungkan perkahwinan dgn pasangan (Kak Diana). InsyaALLAH aku akan datang untuk rewang (ha…ni bahasa org Johor – bermaksud gotong royong) dan photographer tambahan (dtg menyemak dan habiskan makanan..hehehe)

Apepun, skrg ni sbg orang yang tengah berdarah manis, jaga lah diri tu baik2. InsyaALLAH kami rombongan dari KL ni akan berusaha untuk datang memeriahkan majlis kau….

Advertisements