Di jemput kawan2 yang mengenali saya untuk menghadirkan diri ke majlis kahwin kekanda tersayang,

Ummi Kalsum binti Mohamad
pasangannya
Mohd Ashraf bin Faizal

alamat
26 A, Kg Pt Keroma, 82100,Ayer Baloi, Pontian, Johor

Sedikit cerita dan sedutan sebelum majlis pernikahan yang akan berlangsung di Mesjid Ayer Baloi lepas solat Isyak. Biasalah kenduri kahwin, mesti kerja banyak dan duit pun byk pakai. Makcik2 pun dah mula yang port kat rumah aku ni untuk bantu sepanjang majlis nanti.

Adik beradik suma dah berkumpul kat rumah untuk menyiapkan ape yang perlu. Kakak aku ni adalah bongsu perempuan dan lepas ni giliran aku pulak yang akan take over bilik pengantin tu selamanya.. haha..kata pun bongsu.

Berbekalkan pengalaman 4 org adik beradik yang kawin, aku harap majlis kali ni akan lebih smooth compared yang lepas2. Anyway, tahniah Mimi. Sedih aku bile ko nak jadi bini org dah. Lepas ni tak leh nak suh ko dtg KL jenguk2 aku, makan skali mcm dulu (shit, sedih lak tetiba)…

Aku pun byk keje nak kena siapkan hari ni. So, kalau ada yang mesej aku & aku tak reply or reply lambat, sorry ye. Aku tgh ke”busy”ian yang teramat.

