Aku menyahut seruan tag dari JINGGO wengs…Siap la korang

1.What is the relationship of you and her?
Aku tak de ape2 relationship lagi lepas peristiwa sengal melanda. Damn!

2.Your 5 impressions towards her.

(aku jawab berdasarkan pengalaman aku tengah bercinta dulu)

  1. Dia sangat memahami aku
  2. Penyabar
  3. Sanggup tunggu aku kat lobi sbb nak kasi barang (dah mula gaduh time ni)
  4. Suka wat lawak2 sengal
  5. Dia lawa

3.The most memorable things she had done for
Sanggup menempuh kawan2 aku yang ramai dan kena bahan. Padan muka

4.The most memorable things she have said to you
Sy sayang awak

5.If she becomes your enemy , you will…
Enemy..lupa kan jelah. Aku tak kuasa nak fikir2 sbb bende ni menghancurkan kepala aku.

6.If she becomes your enemy , the reason is…
Dia dah sakitkan hati aku. Teramat!

7.The most desirable thing to do on her is…
Haha. ni soalan bongok. Nak aku jawab ke? lu pikir ar sendiri.

8.The overall impression of her ?
Mmg mula2 aku sayang dia. Tapi lepas apa yang terjadi, dia merubah cinta ini menjadi benci (chewah..ni lagu Broery Marantika – Hati yang Terluka)

8.How do you think the people around you will feel about you ?
Aha. Ni kena tanya org. Aku tak leh jawab.

9.The character of you for yourself is…
>Sensitip – gile2 kalau hilang kawalan
>Mencari bende yang baru

>Ada mase rajin, ada mase malas.
>Aku tak mudah ngaku kalah, kalau perlu (tanya aku sendiri nape..)
>Benci menunggu org, order makanan etc. Buang masa aku

10.The character you hate of yourself is…
Aku jenis benci cabaran bodoh2 yang leh effect kepala aku. Lagi2 kena rebut cinta (tu lah satu bende)!!

11.The most ideal person that you want to be is…
Aku nak berjaya di dalam bidang yang aku org lain (family aku) tak masuk. Pembuktian satu pengukuhan hidup..(ada faham tak..?)

12.For the people who care about and like you , say something about them
Care – terima kasih sbb care pasal aku. Aku sayang korang tapi tak leh lebih2 la

Like – terima kasih sbb suka kat aku. Tapi mcm mane aku nak tau kalau korang stakat miss call pastu aku call tak nak jwb, aku sms jawab nye mcm ni.. “sy dpt no awak dari kawan saya, saya nak kenal ngan awak sbb sy suka awak..” – ape nih?

Sayang – Sayang kita sebagai ape?

Cinta – dan aku cinta org ni = Terima kasih atas segalanya

Huhu..aku dah jawab dah segala soalan2 gile ni. Aku nak tag korang! Pastikan berjawab!

Naz CMP

Khafiz (xkan terlepas.huhu..)

Syaffik (new friend pun dah kena tag..haha)

Aus (tak pndi ckp melayu. huhu)


