Lamanya aku tak leh nak update blog ni. Sorry kawan2. Takde mase lah. Lagipun aku dah mula practical. Kerja? Biasalah, mmg banyak. Aku practical kat Bukit Damansara. E-matrix Business Consulting Sdn Bhd. First day aku tak wat ape. Just di terangkan pasal kerja yang aku akan wat (Crsytal Report).

Memalukan tol, aku try install CR, tapi tak leh. Nak install bende senang tu pun tak leh. Kambing tol..huhu.. Rupa-rupanya ada key yang aku key-in tu dah expired dan ada CR version paling latest. Hampeh tol. Wat malu je.

2nd day, aku belajar pasal network + server. Smpi skrg ni, aku akan control pasal server (sikit2 la pasal virus scanning, defrag etc..) Nanti maybe ada lagi bende yang baru aku akan belajar.

Makan kat area office je tak best sbb mahal. Ceh, aku rase mcm nak beli makanan segera je. Tapi, alhamdulillah, semua nya buat masa ni ok.

Wish me luck. Semoga ini akan menjadikan career path aku cantik untuk masa depan.

