Last Sabtu,  Ina ajak aku ke majlis 2 perkahwinan, dua2 di Ampang. Disebabkan dah lama tak  kuat sekali, aku pun setuju nak pegi. Lagi2 pegi ramai2. 2 kete pegi, satu kete Ijat & satu lagi kete Shah. Ina pakai tudung mcm nak buat tudung. Lama tol tunggu, sampai aku ngan mosin dah kebulor.

Kenduri pertama ialah kenduri kawan satu uni dulu. Dia dah selamat di ijabkabulkan dengan kawan satu uni gak. Hanis & Zuridan, semoga kekal hingga ke anak cucu.

bilik-copy

Lepas shoot gmbr je, hujan selebat-lebat nye. Hmm..terpaksa la melepak. Smpi hujan reda skit, terus redah je. Dah malas nak pegi sbb lepas ni ada satu lagi majlis  – abg Sam punya majlis.

Advertisements