Kenapa anda suke gambar ini?
aku tak suka gmbr tu sbb aku takde.
Bila kali terakhir mkn pizza?
last year.ngan kakak aku kat maju junction.
Lagu terakhir yg anda dengar?
natasha beddingfield – these words
Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
keje.edit video ngan gmbr untuk client
Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
ron. ronny tak suka sbb aku tak suka MU. nama “azlan” pun ok sbb itu lah nama asal aku sebelum nama original diberi oleh keluarga (sbb azlan bukan nama aku kerana dalam islam/bahasa arab tak de maksud)
weh makcik, ko tak de keje ke tag2 org?muahahah..tu lah, soh kawin ngan faizul tak nak. tu yang suka tag org lain tu…ngeeee 😀
(sape2 kena tag, soalan berwarna merah tu takyah jwb)
Tag lagi 6 org *soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!
(sorry, aku tak dpt provide lagi sbb kwn yang ko bagi aku tu wawa adalah kawan2 aku gak.takkan nak kena tag 2 kali)
1. Aus
3. Khafiz

Siapa no 1 pada anda; Aus.

sbb last week dia ada call aku. pasal ntah ape2 ntah
Org no 3 ada hubungan dgn sape? khafiz
tak tau. ek fiz?
Kata sesuatu berkenaan org no 5;
n/a
Bagaimana dgn org no 4?
n/a
Siapa org no 2?syafeeq
syafeeq. weh mane ko?lama tak sembang.
Bagi pesanan pd org no 6

n/a

