Baru je balik dari Pusrawi, buat medical check up. Keputusan agak memberansangkan. Mula-mula suspect batu karang sebab atas ape yang terjadi semalam. Doktor pun ckp mcm tu atas alasan biasanya penyakit tu akan effect pada pinggang, kebetulan pulak aku mmg sakit pinggang. Petang smlm pulak aku demam panas. Balik buka terus tido. Aku ada la terjaga malam, tu pun sebab abg aku call dari Wales. Terkejut gak aku, igtkan sape lah call guna no pelik2.

Takpe, aku pegi sorang2. Ape ada hal..Kalau rasa terpaksa, tak payah.

2 jam je check up tadi. Mula-mula buat urine test, lepas tu buat check darah pulak. Takpe, janji aku sihat dan boleh terus kerja. Mungkin ada sesetengah orang anggap aku stay up malam2 membuang mase je, tapi sebenarnya aku buat kerja. takpe.. mulut orang nak bercakap, ape aku boleh buat.

